Todos conhecemos a "famosa" carta que escreveu o Mestre Lenine, já enfermo, ao camarada Staline na que lhe recriminava o trato dado a sua mulher, a camarada Krupskaya. Todos estos acontecementos e outros som conhecidos como o "testamento" de Lenine, esta carta é usada polos revisionistas contra o camarada Staline.
Existe umha resposta do camarada Staline à carta do Mestre Lenine que os revisionistas obviam, em algunhas ocassons por ignorância e em outras deliberadamente. Muitos camaradas honestos desconhecem a resposta do camarada Staline assim que vejo oportuno reproduci-lo:Carta de Lenine:
"Estimado camarada Staline:
Tivo a grossería de chamar a minha mulher por telefone e ofende-la, a pesar de que ela fixera-lhe saber que estava disposta a esquecer o que lhe dixera, todo o sucedido chegou a conhecemento de Zinóviev e de Kámenev por ela mesma. Nom tenho a intençom de esquecer tam facilmente o que se fixo contra a minha perssoa, e nom precisso decir-lhe que o que se fixo contra a minha mulher o considero também contra a minha persoa. Por tanto, rogo-lhe que considere se está disposto a retirar as suas palavras e a ofrecer desculpas ou se prefire romper as relaçons entre nós."
Resposta de Staline:
"Camarada Lenine:
Pasarom cinco semanas desde isso, tivem unha conversaçom com a camarada Nadiezhda Konstantinovna, a quem nom só considero a sua esposa, senom unha velha camarada de partido, e dixen-lhe (por telefone) aproximadamente o seguinte: Os médicos prohibirom-nos dar informaçons políticas a Ilích, pois estimam que é o modo mais eficaz de coida-lo. Pero N. K. você nom respeta esse regime. Nom devemos jogar com a vida de Ilích, etc. Nom me parece dizer nada brutal ou intolerável, ou dirigido contra você, pois o meu único desejo é o seu pronto restablecemento. A minha conversaçom com N. K, confirmou que as minhas sospeitas nom tinham fundamento e nom podia ser de outro modo. Agora se você pensa que para manter as nossas "relaçons" devo retira-lo que dijem, retiro-o, mais nom alcanço a ver onde está o problema, em que consiste a minha falta de respeito e que se quere de mim."